top of page

לסיפור הבא

סיפור הלידה של הראל

סיפור הלידה (השלישית שלי..) בשני ההריונות הקודמים אחותי המליצה לי לתרגל יוגה ולא שמעתי בקולה. שנה לפני הריוני השלישי התחלתי לתרגל יוגה והתאהבתי.

כשנכנסתי להריון לא הרגשתי בנוח עם שיעורי היוגה הרגילים ושמעתי המלצה חמה על שירלי. כבר בשיעור הראשון התאהבתי. המשכתי ביוגה לנשים בהריון עד שבועיים לפני הלידה....הנשימות (בעיקר בעיקר הנשימות), הרוגע, ו"ארגז הכלים ללידה טובה" הוכיחו את עצמם בלידה הקסומה שחוויתי.

בשעה 2:00 בלילה החלו צירים סדירים כל 5 דקות. נשמתי ברוגע והתחלתי להסתובב בבית ולבצע את שיטת התחנות שלמדנו בשיעורים. בשעה 5:00 הערתי את בעלי ואת הוריו שיבואו לשמור על הבנות ונסענו לתלה"ש.

ב- 7:00 נכנסנו לחדר הטבעי עם פתיחה של 4 וצוואר מחוק 80%. המיילדת שלחה אותנו להליכה בחוץ. הלכנו ברחבי בית החולים ובכל ציר עמדתי על קיר, נענעתי אגן ונשמתי בדיוק כמו בשיעורים. בשעה 10:30 כשכלום לא התקדם והצירים עדיין נשארו כל 5 דקות, לקחתי את הדף ונזכרתי בתנוחות מזרזות שלמדנו. עד 11:30 עשיתי כמעט את כל התחנות! בשעה 12:15 עם פתיחה של 6 וצוואר לגמרי מחוק החלטנו לבצע סטריפינג.

מייד החלו צירים תכופים וחזקים יותר. בעלי מגיש מגבות חמות שהוא מחמם במיקרו והמיילדת המדהימה עושה לי מסג' עם כל ציר ומנחמת אותי כשהפרצופים שלי ממש סובלים... וכל הזמן והכי מסיח את הדעת- נשימות, נשימות מכל הסוגים שרק זכרתי שנשמנו בשיעורים...בשעה 13:30 פתיחה 10 – ומתחילים ללחוץ. אחרי 3 לחיצות שלא התקדמנו, ביקשתי "כסא הולנדי" , שרפרף פתוח... ואז בציר הלחץ הראשון-  התינוק החליק החוצה בקלילות.

אין לי ספק שבזכות הנשימות, השלווה ובעיקר ה"זירוז הטבעי" שלמדתי אצל שירלי, זכיתי סופסוף ללידה   מהירה, טובה ונפלאה. בקרוב אצלכן!

תינוק באמבטיה.JPG
bottom of page